Jméno
Password
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Forum / Engine, gearbox, exhaust system / LPG a C5
|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 42 > >|
30.03.2010 18:39 - Re: LPG a C5 2340553
miskod
City: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Car: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePosts: 444
U??vate? Send email
jruze Wrote:
Zkus to na harfě P-9 nebo H.Počernice směr Nehvizdy(asi půl Km za po pravé straně) nebo mi zavolej, ale filtr si vymněníš sám bez problémů.Zavřeš u nádrže kohout,na tom ventilu povolíš mněl by to být šroub na 13 klíč-pozor na prsty - uteče trochu plynu(napřed jen povolit),odšroubuješ spodní část ve které je filtr s pérkem a bývá tam magnetická kulička. Stejným způsobem složíš(zkontrolovat gumové těsnění) otevřeš ventil.Diagnostiku si myslím kvůli tomu nepotřebuješ.

On ale hovori o filtri plynnej fazy.
Odtial teda nic nevytecie. Len trosicku odfukne. Ani ventil netreba zatvarat.

30.03.2010 20:39 - Re: LPG a C5 2340560
jumep
City: Piestany, Car: Citroen C6 2.7HDiPosts: 17331

Moder?tor Send email
miskod Wrote:
On ale hovori o filtri plynnej fazy.
Odtial teda nic nevytecie. Len trosicku odfukne. Ani ventil netreba zatvarat.


uteče znamena ujde / unikne ... nevidim nic o teceni, sak byvas v prahe, by si mohol vedet

30.03.2010 21:02 - Re: LPG a C5 2340569
miskod
City: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Car: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePosts: 444
U??vate? Send email
jumep Wrote:
uteče znamena ujde / unikne ... nevidim nic o teceni, sak byvas v prahe, by si mohol vedet

no, neviem, neviem... Magnet je vo filtri kvapalnej fazy...a navyse zo spodku sa udkruca prave ten... "jruze" ma pravdu. Je fakt treba to nechat pomaly vyfucat, inak ten ladovy plyn vystrieka na ruky.
Inak tento ani nemenim. Raz za rok ho akurat vyklepem od tych zeleznych pilin a zalozim nazad. Menim len filter plynovej fazy. Ten uz byva zasvineny.

14.04.2010 12:53 - Re: LPG a C5 2342060
timik2001
City: Ostrava, Car: Citroën C5 I 1.8 16v XPosts: 93

99 Send email
tief Wrote:
Filter demontujes, rozmontujes, vymenis vlozku a zase zamontujes Jednoduche. Rozhodne by si ale jednou za rok mal chodit do LPG servisu na revizi a serizeni celeho systemu.


Diky moc za pomoc, filtr mám nafoceny v mém profilu

28.04.2010 11:15 - Re: LPG a C5 2343582
timik2001
City: Ostrava, Car: Citroën C5 I 1.8 16v XPosts: 93

99 Send email
Ahoj, resim ted jednu zajimavou vec se svickama..Podle service.citroen do meho auta patri svicky eyquem RFN52HZ3A, podle plynaře a servisni prirucky pro C5 a C8 z roku 2003 svicky eyquem RFN52HZ, ano je tam rozdil v oznaceni 3A !!! 3A jsou tribodove, ty jsem tam mel doted, a bez 3A jsou jednobodove, co mi tam dal jako nove originalni svicky plynar...cemu teda verit? Přílohy mám v profilu v sekci SVICKY Diky Pavel

28.04.2010 11:36 - Re: LPG a C5 2343583
jruze
City: Radonice Počenická 158, Car: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPosts: 11806

U??vate? Send email
Ja jsem mněl plyn naposled v Oplu a dával jsem tříbodové - ty podle mne lepší pálí.Myslím že tříbodové jsou lepší a také budou dražší - na plyn potřebuješ mít zapalovací systém v lepším stavu než na benzin - tomu až tak nevadí když svíčka vynechá,ale na plyn to hned střílí,škube atd.
Ale je to plynař-živí se tím tak asi ví co dělá.-nebo mněl ty a potřeboval se jich zbavit?

28.04.2010 11:47 - Re: LPG a C5 2343584
timik2001
City: Ostrava, Car: Citroën C5 I 1.8 16v XPosts: 93

99 Send email
Plynar na me vyrukoval ze jsem tam mel spatne svicky, ze do plynu zaaasadne jednobodove, a ze tam dal originalni (jednobodove eyquemky), co patri do meho auta...Prave jsem koukal do automaxhulina, jednobodove eyquem ma za 116kc, tribodove eyquem za 140kc, takze ten cenovy rozdil je zanedbatelny.. Me se prave na volnobeh hrozne rozklepalo auto, kdyz prepnu na benzin, okamzite to ustava a je uplne v klidu, prepnu zpet na plyn a hned to zacne trast autem... Ale pouze na volnobeh, pri jizde to patrne neni

28.04.2010 12:45 - Re: LPG a C5 2343588
jumep
City: Piestany, Car: Citroen C6 2.7HDiPosts: 17331

Moder?tor Send email
o svieckach a lpg sa tu toho tiez uz popisalo, daj tam tie co tam patria podla vyrobcu a isto ignoruj "plynove" sviecky

28.04.2010 21:19 - Re: LPG a C5 2343621
jruze
City: Radonice Počenická 158, Car: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPosts: 11806

U??vate? Send email
timik2001 Wrote:
Plynar na me vyrukoval ze jsem tam mel spatne svicky, ze do plynu zaaasadne jednobodove, a ze tam dal originalni (jednobodove eyquemky), co patri do meho auta...Prave jsem koukal do automaxhulina, jednobodove eyquem ma za 116kc, tribodove eyquem za 140kc, takze ten cenovy rozdil je zanedbatelny.. Me se prave na volnobeh hrozne rozklepalo auto, kdyz prepnu na benzin, okamzite to ustava a je uplne v klidu, prepnu zpet na plyn a hned to zacne trast autem... Ale pouze na volnobeh, pri jizde to patrne neni


Plyn je náročnější na kvalitu jiskry)tříbodové mají lepší - proto to dělají-ty dva tam nejsou rezervní),ale tohle bych spíš viděl na špatné seřízení.

29.04.2010 11:07 - Re: LPG a C5 2343636
Martin
City: Vlašim, Car: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPosts: 297
99 Send email
jruze Wrote:
Plyn je náročnější na kvalitu jiskry)tříbodové mají lepší - proto to dělají-ty dva tam nejsou rezervní),ale tohle bych spíš viděl na špatné seřízení.

Mě plynař tříbodové svíčky nedoporučoval, ale jednoznačně dával přednost předepsaným svíčkám a zásadně jednobodovým. Říkal, že tříbodové mají slabší jiskru a plynu že stačí jedna, ale musí být pořádná. Plynové svíčku vyloženě nesná..., ehm - neměl rád. V Meganu jsem tedy používal předepsané svíčky a vždy bez problémů.
Další zásady u plynu - pravidelné údržba a seřízení, čištění filtrů a kvalitní plyn.

to timik2001 - Tohle mi Megane občas udělal, když mi při měření emisích nastavili moc chudou směs. Po opětovném seřízení u plynaře to přestalo.

29.04.2010 11:19 - Re: LPG a C5 2343637
Petr72
City: Praha, Car: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPosts: 850

U??vate? Send email
Mě kdysi bylo doporučeno ještě do Š 120 L ,dát speciání svíčky na plyn se sříbrnými kontakty. Měl jsem je tam dva dny (nejelo to ,cukalo atd.) a zahodil jsem je. Namontoval zpět origo a měl klid.

19.05.2010 10:05 - Re: LPG a C5 2345444
timik2001
City: Ostrava, Car: Citroën C5 I 1.8 16v XPosts: 93

99 Send email
Ahoj C5 - plynaři Chtěl bych se Vás zeptat, s jakou spotřebou jezdite město/dalnice 130km/hod / a jaky systém máte v pěuli Já jen pro porovnání My jezdime většinou dálky, poměr tak 80%dálnice/20% město. Mám AG system originál z Holandska
Spotřeba dlouhodobá je 8,6 l plynu/100km Dálnici jsme dokonce jednou zvládli s průměrem 7,8l/100 a to docela naložení , jinak město tak 10,5l/100km. Jinak tyto údaje jsou počítány výpočtem, palubní počítač ukazuje na benzín víc, než ve skutečnosti projedem na plyn cca tak o litr ukazuje víc...Díky za názory a ahoj Pavel

19.05.2010 10:22 - Re: LPG a C5 2345447
tief
City: Praha, Car: Posts: 1827
99 Send email
V6 s Magic 3 jezdi mesto 15, dalnice 11, pri velice nesetrnem zpusobu jezdeni ...

19.05.2010 10:23 - Re: LPG a C5 2345448
miskod
City: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Car: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePosts: 444
U??vate? Send email
min: 8.6
max: cca. 13
priemer: 9.7
Jazdim hlavne mimo mesta, 60% dialnica. Po dialnici ale vacsinou 130 nejazdim. Tak do 120. Predsa len ten palubak je zazracny psychologicky nastroj...

edit: mam tiez magic3

19.05.2010 13:12 - Re: LPG a C5 2345466
lami
City: Netolice, Car: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPosts: 29
99 Send email
Jezdím převážně okresky do 30 km, nijak to nešetřím a okolo 9,5 l, mám Landi Renzo.

19.05.2010 17:58 - Re: LPG a C5 2345505
Maxifik
City: Trutnov 4, Car: Toyota Verso 1,8Posts: 746

99 Send email
Mám tam ještě z NL AG system, jezdím převážně mezi vesnicemi, spotřewba cca 9-10l

27.05.2010 00:07 - Re: LPG a C5 2346292
Muff
City: Mladá Boleslav, Car: Citroën C5 I 2.0i 16v SXPosts: 4
99 Send email
LPG Tartarinni, průměrná spotřeba 10l. Jezdím zhruba stejným procentem město, dálnici a okresku. Funguje bez problémů, maximální spokojenost.

27.05.2010 10:56 - Re: LPG a C5 2346330
jruze
City: Radonice Počenická 158, Car: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPosts: 11806

U??vate? Send email
Jeffrey Wrote:
Možná je to už lehce off topic, ale osobně si myslím, že LPG není vůbec špatná věc, už jenom z ekologického a ekonomického hlediska. Sice mám osobní zkušenosti pouze s LPG, které jsem měl kdysi ve Favoritu, ale tenkráte jsem byl spokojen. Od té doby ale uteklo dost času a dnes to samozřejmě nemohu srovnávat, ale nebál bych se do toho jít znovu, kdybych měl slušné auto, u kterého bych věděl, že se mi to vyplatí.

Jinak jsem zastáncem deháků, snad mi prominete.

Mněl jsem plyn ve favoritu,BX,Vectře a spotřeba 10-20 haléřů(mněli jsme s kamošem pumpu a brali jsme od známé (mněnila bomby) velké bomby - vrácené od grilařů ) - z deseti jsme si naplnili oba nádrže (60l) a jednu 33. až po vrch(další dvě nádrže) a to vše za 100kc Tak že super,ale do chrochty to nejde a mněnit zatím nebudu. Jinak spotřeba 8.-10.l po Praze.

27.05.2010 11:06 - Re: LPG a C5 2346341
Rena
City: , Car: Posts: 92
99 Send email
Jeffrey Wrote:
Možná je to už lehce off topic, ale osobně si myslím, že LPG není vůbec špatná věc, už jenom z ekologického a ekonomického hlediska. Sice mám osobní zkušenosti pouze s LPG, které jsem měl kdysi ve Favoritu, ale tenkráte jsem byl spokojen. Od té doby ale uteklo dost času a dnes to samozřejmě nemohu srovnávat, ale nebál bych se do toho jít znovu, kdybych měl slušné auto, u kterého bych věděl, že se mi to vyplatí. Jinak jsem zastáncem deháků, snad mi prominete.


Se zeptám asi hloupě, ale kolik to zařízení ukousne z objemu kufru? To je třeba pro mne celkem podstatná věc.

Jinak se mi taky zamlouvá chrochták, sice je to první chrocha v životě, ale dobrej.

27.05.2010 11:26 - Re: LPG a C5 2346345
Petr72
City: Praha, Car: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPosts: 850

U??vate? Send email
Když použiješ toroidní nádrž místo rezervy, tak o kufr nepřídeš.

|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 42 > >|


  
Users online  
Newest posts  
Advertising  
Pictiures  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator