Jméno
Password
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Forum / Engine, gearbox, exhaust system / LPG a C5
|< < 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 42 > >|
29.04.2013 20:59 - Re: LPG a C5 2573555
citrus
City: Trnava, Car: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPosts: 612

Za?iato?n?k Send email
filter si menil???
Nenatankoval si nejaky na nejakej neoverenej pumpe, nejaku sracku???
Mam tiez AG mne zdochynalo ale hned po starte-pomohol repas reduktora
Za jazdy mi to stracalo vykon pri prepnuti na plyn, ale len pri velmi nizkych teplotach- neriesil som, prepol na benzin po 5 min zasa na LPG a vsetko OK. Tiez uz som mal davno menit filter.

30.04.2013 16:52 - Re: LPG a C5 2573957
Maxifik
City: Trutnov 4, Car: Toyota Verso 1,8Posts: 746

99 Send email
Jak dlouho tam mᚠsvíčky? S jakou mezerou? Jaký typ? Mě se osvědčili originál co jsou předepsaný, jen zmenšena vzdálenost kontaktů z 1,0 na 0,7mm. Po 15 000 km je měním, při výměně mají mezeru zase cca 1,0mm. Přišel jsem na to tak, že to v zimě blbě chytalo. Kdo ví?

09.06.2013 14:11 - Re: LPG a C5 2587687
jarda 68
City: Veselí nad Moravou, Car: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPosts: 111
99 Send email
Čauky nevíte někdo nebo nemáte zkušenost s tímto problémem? Jakmile se auto zahřeje na provozní
teplotu tak po vypnutí motoru už nechce přepnout na lpg až po nějaké chvilce až schládne. Je to systém
AG Holandsko, prostě ventil u nádrže cvakne naskáčou diody a motor zdechne dík za odpověď

06.08.2013 09:58 - Re: LPG a C5 2605258
Honzaho
City: Praha, Car: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPosts: 150
Za?iato?n?k Send email
Zdravím příznivce LPG. Konečně po několika měsících snad můžu říci, že se podařilo rozchodit LPG na mé C5 III 1.6 THP 115kW. (Jen pro úplnost, je to motor s přímým vstřikem benzinu, který nemůže jet po přepnutí jenom na LPG, takže jede částečně i na benzin). Zatím po cca 2tis km (spíše dálnice a převážně s klimou) mám poměrně ustálenou kombinaci spotřeby 7,5l LPG + 1,5l benzinu na 100km, což je ekvivalent pod 5l benzinu. To považuju na tak těžké auto za slušný výsledek.

17.08.2013 09:14 - Re: LPG a C5 2609278
Rio11
City: Domažlice, Car: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPosts: 579

U??vate? Send email
Ahoj. Co tam mᚠza zařízení LPG, proč to trvalo několik měsíců ? Já mám starej motor 2.0 RFN, 100 kW, mám tam LPG s přímím vstřikem kapalné fáze a jezdím průměrně za 9 litrů plynu, to je ekvivalent benzínu cca 4,2 litru a podle ceny plynu i méně.

19.08.2013 18:06 - Re: LPG a C5 2609666
Honzaho
City: Praha, Car: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPosts: 150
Za?iato?n?k Send email
Ahoj, zařízení je ELPIGAZ. Zařízení je OK, ale údajně byl chybný montážní návod, který zaměnil ovládání vstřiků benzinu a LPG (LPG vstřikuje na rozdíl od tebe klasicky v plynné fázi). Výsledek byl ten, že auto jezdilo dobře, ale na dovolenou do Chorvatska a zpět (2700km) jsem spotřeboval jen 35l LPG a jízdu vpodstatě obstaral benzin. Teď po daších jízdách jsem se dostal na 6,5 LPG + 1,4 benzin.
Jinak měl jsem 7 let C5 I sedan s tvým motorem a stejnou spotřebou LPG (vyjímečně i 8,5l LPG). S autem jsem se loučil nerad, ale 460 tis km je přece jen dost. Motor ale naprosto bez problémů. Tak a ti také drží ...

24.08.2013 14:29 - Re: LPG a C5 2612479
Rio11
City: Domažlice, Car: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPosts: 579

U??vate? Send email
Ahoj. Zajímavé. Dodat zařízení se špatným montážním návodem . Asi bych zuřil a výrobce a prodejce poslal do patřičných míst. Ale i tak, ekvivalent 5 litrů benzínu na takovou velkou káru jako je C5 je parádní. Nafáci nám můžou jen závidět, za ty prachy jim to nepojede i kdyby to tlačili.

24.08.2013 15:31 - Re: LPG a C5 2612487
jruze
City: Radonice Počenická 158, Car: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPosts: 11806

U??vate? Send email
Rio11 Wrote:
Ahoj. Zajímavé. Dodat zařízení se špatným montážním návodem . Asi bych zuřil a výrobce a prodejce poslal do patřičných míst. Ale i tak, ekvivalent 5 litrů benzínu na takovou velkou káru jako je C5 je parádní. Nafáci nám můžou jen závidět, za ty prachy jim to nepojede i kdyby to tlačili.


HAHAHA - já s 2.0HDI jezdím dlouhé trasy i pod 5l/100 a s biturbem za 6.7l/100 Věř že určitě závidět nebudu - Už jsem si odvykl na pětikvalty,nelíbí se mi mít ručičku otáčkoměru nad 4000ot aby to jelo(a všeobecně nemám rád benzinové motory a práci na nich)- jediný který bych asi zkousnul je 3.0L a ten je zase drahý na údržbu.

25.08.2013 08:19 - Re: LPG a C5 2612552
Rio11
City: Domažlice, Car: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPosts: 579

U??vate? Send email
jruze Wrote:
HAHAHA - já s 2.0HDI jezdím dlouhé trasy i pod 5l/100 a s biturbem za 6.7l/100 Věř že určitě závidět nebudu - Už jsem si odvykl na pětikvalty,nelíbí se mi mít ručičku otáčkoměru nad 4000ot aby to jelo(a všeobecně nemám rád benzinové motory a práci na nich)- jediný který bych asi zkousnul je 3.0L a ten je zase drahý na údržbu.


Ahoj. Tvůj názor respektuji. Velice dobře znám rozdíl v tahu a otáčkách mezi benzínem a naftou. Já vím že v zátahu na naftu benzín nikdy mít nebude. Jen pro tvou informaci, normálně točím motor tak do 3000 otáček a úplně to stačí na svižnou jízdu, ke 4000 se dostávám jen na dálnici, nebo když potřebuji brutální zrychlení při předjíždění, ale to klidně skousnu. Protože i když na to budu šplapat jako hluchej a poženu to bez ohledu na spotřebu, tak pořád nebudu na ceně 6 litrů nafty. A o to mi jde, abych měl náklady na jízdu co nejmenší. Také jsem chtěl původně nafáka pro jeho ukrutnej krouák a zátah z nízkejch otáček, ale když jsem zjistil že to běžně žere těch 6 litrů, tak jsem od toho ustoupil a šel do LPG. A jsem spokojenej .

27.08.2013 11:23 - Re: LPG a C5 2613554
Honzaho
City: Praha, Car: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPosts: 150
Za?iato?n?k Send email
jruze Wrote:
HAHAHA - já s 2.0HDI jezdím dlouhé trasy i pod 5l/100 a s biturbem za 6.7l/100 Věř že určitě závidět nebudu - Už jsem si odvykl na pětikvalty,nelíbí se mi mít ručičku otáčkoměru nad 4000ot aby to jelo(a všeobecně nemám rád benzinové motory a práci na nich)- jediný který bych asi zkousnul je 3.0L a ten je zase drahý na údržbu.

Respektuju samozřejmě tvůj názor, nemohu oponovat - naftu jsem nikdy neměl a nejspíš k mému věku už nikdy mít nebudu, takže brutální zátah budu muset oželet. Jenom chci říct, že v mé benzinové C5 III mám taky šestku a při 130 podle navy (tacho 133) točím asi 2800 ot/min a při ustálené rychlosti motor neslyším.
Krouák by jí měl vydržet do 6000, ale abych pravdu řekl, neměl jsem zatím potřebu to ověřovat.
(Pokud se ale ozvou potíže, rád využiju tvých znalostí a s mým benzínem tě "potrápím".)

27.08.2013 20:18 - Re: LPG a C5 2613708
Darja
City: Uhříněves, Car: Ford FiestaPosts: 3297

99 Send email
jruze Wrote:
HAHAHA - já s 2.0HDI jezdím dlouhé trasy i pod 5l/100 a s biturbem za 6.7l/100 Věř že určitě závidět nebudu - Už jsem si odvykl na pětikvalty,nelíbí se mi mít ručičku otáčkoměru nad 4000ot aby to jelo(a všeobecně nemám rád benzinové motory a práci na nich)- jediný který bych asi zkousnul je 3.0L a ten je zase drahý na údržbu.

Jarouši, nefrflej, že V6 je drahá A nefrflej, že na nich nemᚠrád práci Zase ti to na dílně oživím, potřebuju údržbu

Já teď si udělala vejlet 2300km s C5 a spotřeba 9 litrů plynu Nádhera! A pak že to ten starej pekáč neumí V městě je to rozežraný jaxsviň, ale dálky, dálky umí polykat pěkně

28.08.2013 00:31 - Re: LPG a C5 2613748
jruze
City: Radonice Počenická 158, Car: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPosts: 11806

U??vate? Send email
Darja Wrote:
Jarouši, nefrflej, že V6 je drahá A nefrflej, že na nich nemᚠrád práci Zase ti to na dílně oživím, potřebuju údržbu

Já teď si udělala vejlet 2300km s C5 a spotřeba 9 litrů plynu Nádhera! A pak že to ten starej pekáč neumí V městě je to rozežraný jaxsviň, ale dálky, dálky umí polykat pěkně


No co třeba rozvody? - u HDI zavřu oči napráskám to tam , nahodím šponovací kladku a je. U benzínu(i Jumepova reakce stačí) a 3.litr - raději sem se tomu vždy vyhnul (genitální zajištění na setrváku,pohyblivé kolečko na klice,časování na vačce-kách, u 3.0L dva šponováky a ani nevím co ještě) - ještě že na něm uvádí nějakou dlouhou životnost

28.08.2013 07:19 - Re: LPG a C5 2613778
Ferro
City: Ledenice, Car: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePosts: 99
99 Send email
Krásně jste se rozepsali, tak přidám svůj postřeh s LPG. Na LPG najeto 10k a nějak se mi zvyšuje spotřeba. Jezdím jen kolem Černý věže, ele 11l LPG na 100km při motorizaci 2,0i 16V se mi zdá docela hodně. Je pravda, že mi to poliká olej (gumičky na dřících ventilů??) a tak jsem tam z úsporných důvodů místo původního oleje 5W40 ful sintetic nalil polosintetický 10W40 a spotřeba šla o cca 1,5 l nahoru. Cenově je to pořád dost dobrý, ale... Má s tím někdo z vás zkušenost?

28.08.2013 07:43 - Re: LPG a C5 2613783
Honzaho
City: Praha, Car: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPosts: 150
Za?iato?n?k Send email
Poradit bohužel neumím, přesto bych si rád upřesnil: těch 11 l je po výměně oleje za polosyntetiku, nebo to teď žere 12,5 ? Pokud to před výměnou bylo 9,5 , to bych považoval za slušnou spotřebu. Ale pro nárůst spotřeby o 1,5 l po výměně na 10W40, obzvl᚝ v této roční době, nemám vysvětlení.

28.08.2013 08:00 - Re: LPG a C5 2613786
Ferro
City: Ledenice, Car: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePosts: 99
99 Send email
Honzaho Wrote:
Poradit bohužel neumím, přesto bych si rád upřesnil: těch 11 l je po výměně oleje za polosyntetiku, nebo to teď žere 12,5 ? Pokud to před výměnou bylo 9,5 , to bych považoval za slušnou spotřebu.

Přesně tak. Dříve lehce nad 9, nyní cca 11. V podstatě v tomtéž režimu užívání. Tedy až na to, že nyní jezí více manželka než já - že by?!?

28.08.2013 10:22 - Re: LPG a C5 2613789
Honzaho
City: Praha, Car: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPosts: 150
Za?iato?n?k Send email
Aniž bych chtěl podezřívat tvoji paní, řidičova noha dokáže divy. To asi neprověříš jinak, než delší cestou s tvým řízením a natankováním do plna před a po jízdě. Nejlépe u stejného stojanu a u takového, který se chová "slušně", tj. vypíná za stejných podmínek - pokud o nějakém víš. (Mám teď takový v dosahu - cvakne a vypne bez drnčení a ručička na tom mrňavém ukazateli přímo na nádrži je vždy ve stejné poloze).

28.08.2013 14:03 - Re: LPG a C5 2613845
Darja
City: Uhříněves, Car: Ford FiestaPosts: 3297

99 Send email
jruze Wrote:
No co třeba rozvody? - u HDI zavřu oči napráskám to tam , nahodím šponovací kladku a je. U benzínu(i Jumepova reakce stačí) a 3.litr - raději sem se tomu vždy vyhnul (genitální zajištění na setrváku,pohyblivé kolečko na klice,časování na vačce-kách, u 3.0L dva šponováky a ani nevím co ještě) - ještě že na něm uvádí nějakou dlouhou životnost


Já vim, že rozvody jsou volovina, ale když mě v autorizáku stály 10tis za práci, tak jsem to neřešila. Je to tak nevděčný, že jim to s chutí nechám dělat Interval je 120tis... což prakticky znamená, že na V6 je lidi udělají max 2x za životnost auta. Ještě jsem neviděla V6, co by měla přes 360tis (jen jednu s 280tis)..

Ale v LPG je to úžasný povoz, protože výkon to má, spotřebu jak HDi... no není co řešit

29.08.2013 20:05 - Re: LPG a C5 2614183
Rio11
City: Domažlice, Car: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPosts: 579

U??vate? Send email
Ahoj Ferro.
Moje zkušenosti hovoří o tom, a že o olejích něco vím, že když změníš olej, jak jsi psal z 5W na 10W, nemůže to v žádném přípdě způsobit jakejkoli zaznamenatelnej nárůst spotřeby. Nebudeme li se bavit o setinách nebo tisícinách litru. Prostě nárůst spotřeby změnou oleje je nesmysl.

30.08.2013 20:34 - Re: LPG a C5 2614351
toskey
City: Odolena Voda, Car: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPosts: 147
99 Send email
darja:
to nevydží ten 3.0 ani ne 300tkm? to je docela málo,jak to?

01.09.2013 11:08 - Re: LPG a C5 2614604
jruze
City: Radonice Počenická 158, Car: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPosts: 11806

U??vate? Send email
Darja Wrote:
jruze Wrote:
No co třeba rozvody? - u HDI zavřu oči napráskám to tam , nahodím šponovací kladku a je. U benzínu(i Jumepova reakce stačí) a 3.litr - raději sem se tomu vždy vyhnul (genitální zajištění na setrváku,pohyblivé kolečko na klice,časování na vačce-kách, u 3.0L dva šponováky a ani nevím co ještě) - ještě že na něm uvádí nějakou dlouhou životnost


Já vim, že rozvody jsou volovina, ale když mě v autorizáku stály 10tis za práci, tak jsem to neřešila. Je to tak nevděčný, že jim to s chutí nechám dělat Interval je 120tis... což prakticky znamená, že na V6 je lidi udělají max 2x za životnost auta. Ještě jsem neviděla V6, co by měla přes 360tis (jen jednu s 280tis)..

Ale v LPG je to úžasný povoz, protože výkon to má, spotřebu jak HDi... no není co řešit


Měl jsem za to že má delší interval - - nedělám tyto motory

|< < 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 42 > >|


  
Users online  
Newest posts  
Advertising  
Pictiures  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator