Jméno
Password
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Forum / Engine, gearbox, exhaust system / LPG a C5
|< < 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 ... 42 > >|
11.03.2013 22:42 - Re: LPG a C5 2555712
jumep
City: Piestany, Car: Citroen C6 2.7HDiPosts: 17331

Moder?tor Send email
pozri si galeriu, mas tam par fotiek kde je viediet co urobi olej ....

14.03.2013 10:54 - Re: LPG a C5 2556549
Stirius
City: Ostrava, Car: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePosts: 229

99 Send email
Tak jsem se vrátil z Ricaru. Týpek s diagnostikou umí asi jak já s cívkama . V každém případě promazal info, co tam bylo a auto jede normálně. Ale cestou tam jsem zase škubal, asi v rychlosti 50-55kmh mi to hučelo a jak kdyby chcípalo a nemělo z čeho zabrat v motoru.

Co jsem ale aspoň na diag vysledoval, tak tam svítila před vymazáním trvalá chyba u válce 1 a 3. Oboje vzniklo při teplotě 11 stupňů, což odpovídá tomu, kdy mi to začalo dělat. Prakticky hned po startu za studena. V tuto chvíli ale vše vypadá v pořádku, i po cestě zpět jelo auto normálně a cívky na diag fungovaly aspoň na monitoru ok.

Faktem je, že tomu nevěřím. Někde se mi to vysere (jedu za pár dní do Budapešti) a co pak.

A i po smazání a všem ok mi zůstala viset jedna chyba: Informace o mementu motoru CAN, trvalá, vzdálená porucha. K tomu info, že se dobře nepřenáší otáčky motoru, teplota oleje do počítač nebo někam. Ono mám pocit, že někdy to řadí pozděj, než by mělo...

NO, zavolám teď do Fedoru, co mi k tomu řeknou. Potom si asi objednám tři cívky, které vyměním (válec 1 a 3 jsou krajní přední, že??). A to CAN, to netuším teda. Nevíte, co to je?

Díky.

PS: Fedor netuší a pokud bych dojel bez aktuálních chyb, tak ani nic nezjistí...

14.03.2013 16:18 - Re: LPG a C5 2556835
Darja
City: Uhříněves, Car: Ford FiestaPosts: 3297

99 Send email
no, a proto.. jezdit k někomu, kdo na diagnostice umí víc, jak načíst a smazat chyby
Cívky vyměň... 2 kousky nejsou šílen investice. Mělo by to číslování jít směrem od rozvodů spodní řada 1-3 horní 4-6 zleva do prava.. ale možná se pletu, dělám už jiný značky

CAN je datová sběrnice, pomocí které se do řj dostávají údaje z čidel. Předpokládám že "memento" je moment a že je to kroutící moment... někdy se to stane, že se auto dostane informaci z mezních hodnot a vyhlásí chybu o kroutím momentu. Může to být čidlem... ale na to jsou tu jiní odborníci

14.03.2013 16:20 - Re: LPG a C5 2556839
Stirius
City: Ostrava, Car: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePosts: 229

99 Send email
Jojo, a myslíš, že mi můžou kvůli stejné chybě odejít i ostatní cívky? Třeba za pár dní? Přemýšlím, jestli má význam investovat a vyměnit rovnou šest, nebo je to aktuálně zbytečné.

A jsem zvědavý, jestli se mi to někdy vrátí, ta chyba, i po vyměnění. Snad ne.

14.03.2013 16:40 - Re: LPG a C5 2556861
Darja
City: Uhříněves, Car: Ford FiestaPosts: 3297

99 Send email
Stirius Wrote:
Jojo, a myslíš, že mi můžou kvůli stejné chybě odejít i ostatní cívky? Třeba za pár dní? Přemýšlím, jestli má význam investovat a vyměnit rovnou šest, nebo je to aktuálně zbytečné.

A jsem zvědavý, jestli se mi to někdy vrátí, ta chyba, i po vyměnění. Snad ne.


cívky umíraj, protože jsou starý, ne protože došlo ke ztrátě informace o kroutícím momentu... Mě cívky chcíply v 160tis. Což považuju za dobrej výkon. výrobce udává 120tis.

14.03.2013 16:42 - Re: LPG a C5 2556862
Stirius
City: Ostrava, Car: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePosts: 229

99 Send email
Tím naznačuješ, že když umřely 2, tak může všech šest cobydup...? Tzn. vzít to šmahem a vyměnit všechny?

14.03.2013 22:33 - Re: LPG a C5 2557307
jumep
City: Piestany, Car: Citroen C6 2.7HDiPosts: 17331

Moder?tor Send email
to sa tu pise od zaciatku .. ano vsetkych 6, lebo umieraju rovnako

a tiez chyby sa neodstranuju premazanim chyb ....

15.03.2013 08:43 - Re: LPG a C5 2557398
Stirius
City: Ostrava, Car: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePosts: 229

99 Send email
To já chápu . Taky už u nich diag nikdy dělat nebudu. Jen trošku nerozumím, že odstraněním se "odstranila" závada a auto jelo včera jakž takž. Dnes ráno už zase cukalo. Ale o víkendu měním první 3 cívky, potom nějak zbytek.

15.03.2013 13:02 - Re: LPG a C5 2557511
jumep
City: Piestany, Car: Citroen C6 2.7HDiPosts: 17331

Moder?tor Send email
lebo zmazanim chyb jednotka sa uviedla do stavu ze neocakavala zavadu az kym sa zasa samotna zavada neprejavila

17.03.2013 17:34 - Re: LPG a C5 2558368
Stirius
City: Ostrava, Car: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePosts: 229

99 Send email
Tak přední cívky vyměněné. Ale ty zadní budou porod. No, každopádně všechno vypadá ok, zkusím zítra po ránu, jak to pojede. Studené to má největší problém. A pak objednám zbývající cívky...

18.04.2013 17:09 - Re: LPG a C5 2568888
elektronik
City: Michalovce, Car: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPosts: 11
99 Send email
Zdravím
Nevie niekto aký maximálny priemer diskovej nádrže vojde do otvoru na náhradné koleso Citroen C I.

18.04.2013 23:03 - Re: LPG a C5 2569135
Honzaho
City: Praha, Car: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPosts: 150
Za?iato?n?k Send email
Nevím jestli ti pomůže nepřímá odpověď: v inzerátech (např. na tipcars.com) občas uvádějí u C5I hrubý objem nádrže LPG až 62 litrů. Také např. autamost.cz nabízejí ke svým prodávaným C5 hned montហLPG, tak by ti mohli odepsat, jaké nádrže připadají do úvahy.
Na druhou stranu do mé CIII, která má 17 kola s možností až R18-245 mně zabudovali nádrž jen 55litrů, která mi lehce nadzvedává dno kufru i když okolo je místo na pašování 10kg heroinu (zřejmě záleží na proporcích a výrobci).

19.04.2013 09:29 - Re: LPG a C5 2569302
Kulda
City: Brno, Car: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPosts: 209
99 Send email
Nádrže nad 48l(možná 52l) jsou vnější, to znamená, vnější uchycení po rezervě. Jsou robusnější, jsou ze silnějšího materiálu. Pokud si ji nechᚠnamontovat do kufru, tak přesahuje rozměr rezervy(výškově, průměr sedí i u 62l) a nadzvedává víko. Na toto jsem byl upozorněn hned před montáží. Není to totiž standard, montovat vnější nádrž do auta, ne všichni to také chtějí dělat. S ohledem na hustotu sítě LPG stanic jsem volil nádrž 48l. Jinak o Autamost se tu už psalo: jsou to hajzli obr rozměrů a oni namontují komukoliv, cokoliv, kamkoliv!

19.04.2013 11:38 - Re: LPG a C5 2569392
Honzaho
City: Praha, Car: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPosts: 150
Za?iato?n?k Send email
Pokud jsem to napsal tak nešikovně, že to lze chápat tak, že mi LPG montovali v Autamost, tak se omlouvám - to ani náhodou (HL Propan). Také si nejsem jistý jestli by vůbec uměli motor s přímým vstřikováním benzinu.
Ale jsem asi natvrdlý - nějak nemůžu rozmotat formulaci: "vnější uchycení po rezervě". Můžeš, prosím, ještě jednou a jinak?

19.04.2013 12:39 - Re: LPG a C5 2569410
Kulda
City: Brno, Car: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPosts: 209
99 Send email
Auta, která mají rezervu mimo kufr, nebo popř. motorový prostor, např. Xantia, mohou využít teroidní nádrž pro vnější uchycení po rezervě. Tato nádrž má, jak jsem psal, silnější opláštění, je vyšší a má větší obsah. Někdo to nabízí jako alternativu pro víceoběmovou nádrž "do vozu". Jsou lidi, kterým ta zdvižená podlaha nevadí. Ale myslím si, že by o tom měli zákazníka informovat a vysvětlit mu to. Jinak ten Automost jsem poznamenal ohledně informování se tam. Je lepší se informovat u opravdových odborníků.

19.04.2013 18:23 - Re: LPG a C5 2569485
Honzaho
City: Praha, Car: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPosts: 150
Za?iato?n?k Send email
Díky, už mi to docvaklo. Je fakt, že to nadzvižení papundeklové podlahy je snad jen 4-5 mm a při zatížení zavazadly se tam ten molitan stiskne, takže vlastně žádný problém (také bych ho mohl trochu vykuchat).
Já jsem chtěl pro elektronika zdůraznit, že prostor po rezervě na výšku využili na 101 %, zatímco do šířky zůstal nevyužitý.

19.04.2013 18:51 - Re: LPG a C5 2569500
elektronik
City: Michalovce, Car: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPosts: 11
99 Send email
Ďakujem za odpovede. Pýtal som sa preto, lebo mám v aute holandskú s objemom 67 litrov, priemerom 530mm a zdá sa, že je okolo nej ešte dos miesta. Keďže po 10-tich rokoch ju potrebujem vymeni chcel som vedie či niekto nemá namontovanú nádrž s priemerom 550mm, ktorá by bola nižšia.

19.04.2013 19:31 - Re: LPG a C5 2569506
Honzaho
City: Praha, Car: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPosts: 150
Za?iato?n?k Send email
Nedalo mi to a šel jsem se podívat na štítek nádrže a vzal jsem si pro jistotu metr. A skutečně se potvrdilo, že průměr mé nádrže je 650 mm (štítek T650 x 220 -55 ...), jinými slovy: přestože mám průměr o 120 mm větší, objem je o 12 litrů menší! Zakopaný pes by mohl být v tom, že mám "prázdný" střed toroidní nádrže - je v ní umístěn multiventil. Pamatuji se matně, že jsou nádrže, které mají multiventil v takovém hliníkovém pouzdře vně nádrže a tím pádem asi využitý střed. Ale beztak ten rozdíl je zarážející - asi si budu muset zopakovat výpočet objemu takových těles.

19.04.2013 20:38 - Re: LPG a C5 2569534
elektronik
City: Michalovce, Car: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPosts: 11
99 Send email
Opravujem. Priemer nádrže je 630mm nie 530mm, jej výška je 250mm. Za chybu sa ospravedlňujem. Multiventil mám v tom hliníkovom puzdre na boku nádrže. Tieto nádrže sa v súčasnosti vežmi ažko zháňajú. Ale vraj v Polsku to nie je problém.

28.04.2013 21:08 - Re: LPG a C5 2573082
elektronik
City: Michalovce, Car: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPosts: 11
99 Send email
Nestretol sa niekto už z takouto poruchou.
Zrazu auto nefunguje na LPG. Stalo sa mi to za jazdy. Musel som prepnú na benzín a pokračova v jazde.
Po naštartovaní prepína na LPG automaticky, ale motor skapína. Čim by to mohlo by spôsobené. V aute je od roku 2002, čo je aj rok výroby vozidla namontovaný holandský systém Autogas AG.

|< < 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 ... 42 > >|


  
Users online  
Newest posts  
Advertising  
Pictiures  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator