Jméno
Password
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Forum / Engine, gearbox, exhaust system / LPG a C5
|< < 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 42 > >|
16.10.2012 18:30 - Re: LPG a C5 2513234
Darja
City: Uhříněves, Car: Ford FiestaPosts: 3297

99 Send email
přimazávání (např. Flash lube) se doporučuje u aut, co nemaj tvrzený sedla ventilů... já mam na LPG najeto 100.000 a bezproblémů... uvidíme, jestli dám dalších 100.000

16.10.2012 18:42 - Re: LPG a C5 2513240
flyteSVK
City: Vacsinou BA, inak TN, Car: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPosts: 562

99 Send email
doplnenie k tomu co sa pytal zdenek1976 - co je "vypinac" pod dvierkami nadrze: .link.

16.10.2012 18:52 - Re: LPG a C5 2513243
tezkac
City: Kladno, Car: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPosts: 189
99 Send email
Darja Wrote:
přimazávání (např. Flash lube) se doporučuje u aut, co nemaj tvrzený sedla ventilů... já mam na LPG najeto 100.000 a bezproblémů... uvidíme, jestli dám dalších 100.000


a C5 má nebo nemá tvrzená sedla ventilů?

16.10.2012 21:00 - Re: LPG a C5 2513277
citrus
City: Trnava, Car: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPosts: 612

Za?iato?n?k Send email
ano, má.....aj moj plynar mi hovoril ze prave preto C5 bez primazavania neni problem.

16.10.2012 21:29 - Re: LPG a C5 2513293
STRUCTOR
City: Praha 8, Car: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Posts: 88
99 Send email
S tím přimazáváním sedel ventilu u aut, která nemají tvrzená sedla, nelze než souhlasit, ovšem takových vozů již dnes asi moc nejezdí. Technologie tvrzeni sedel není u všech automobilek stejná. Vzhledem k teplotě hoření, která je u LPG vyšší než u benzínu tak u některých typů motorů dochází k podpalování, a následnému upálení výfukových ventilů. Asi bych nevylučoval i vliv správného seřízení motoru, ale o tom výrobci LPG zařízení mlčí. Charakteristické je podpalování ventilů to pro motory Renault a Nisan. Montážní místa na tuto skutečnost upozorňují a v tištěných materiálech (na vlastní oči jsem viděl jen HL Propan) je i demonstrativní výčet značek automobilů, u kterých je přimazávání minimálně doporučováno. Mně osobně dvakrát uhořel ventil u vozu Renault, ještě ten ventil někde mam. Nelze se tedy spokojit s tvrzením, že pokud má vůz tvrzená sedla, není nutné jejich přimazávání. Sám jsem nikdy přimazávání nepoužíval, a krom dvou vozů Renault jsem nikdy problém neměl.

17.10.2012 10:24 - Re: LPG a C5 2513323
Kulda
City: Brno, Car: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPosts: 209
99 Send email
Při momtáži mě to nabídli, tak jako všem, ovšem řekli mě to o návaru tvrdokovu na sedlech. Z vlastní praxe vím, co tvrdokov na sedle vydrží(nejsou to ovšem sedla na těchto ventilech, jen o dost větších. A na flashi bylo doporučení: pro americká a japonská auta. Doposud bez problému a tak se tu sejdem za pár tisíc kiláku a podělíme se o zkušenosti znova, ne?

17.10.2012 13:12 - Re: LPG a C5 2513331
Maxifik
City: Trutnov 4, Car: Toyota Verso 1,8Posts: 746

99 Send email
Auta dovezená z NL mají už také něco najeto na LPG a problem není. Také nemám nic na mazání ventilů a je to OK. S OPEL Vectra A 2,0i jsem takto najel cca 220 000 km a taky v pořádku.

17.10.2012 19:53 - Re: LPG a C5 2513414
Darja
City: Uhříněves, Car: Ford FiestaPosts: 3297

99 Send email
my jsme měli 5x fiestu s podpálenejma ventilama... Objednali si u nás flash lube, ale na montហse nedostavili, že prej časem... No, přijeli až na odtahu ani né po 20,000km )

Jediný, co mě na C5 vadí je, že v -25ti mi LPG asi zamrzlo V 5 ráno prostě vyhlásila, že na LPG nejde, jela na něj až odpoledne, kdy bylo asi -10

17.10.2012 20:27 - Re: LPG a C5 2513421
Maxifik
City: Trutnov 4, Car: Toyota Verso 1,8Posts: 746

99 Send email
Bacha na bod tuhnutí "Fridexu". Ve zplynovači je podstatně nižší teplota při odpařování LPG z kapalné na plynnou fázi. Já měl tak -15°C a při -20°C mě to vyškublo membránu tak, že mě šel LPG do chladící vody. Naštěstí šla dát zpátky a nebyla protrhlá. Nebo jet na BA do ohřátí chaldící vody a pak přepnout na LPG.

17.10.2012 20:32 - Re: LPG a C5 2513422
Darja
City: Uhříněves, Car: Ford FiestaPosts: 3297

99 Send email
Maxifik Wrote:
Bacha na bod tuhnutí "Fridexu". Ve zplynovači je podstatně nižší teplota při odpařování LPG z kapalné na plynnou fázi. Já měl tak -15°C a při -20°C mě to vyškublo membránu tak, že mě šel LPG do chladící vody. Naštěstí šla dát zpátky a nebyla protrhlá. Nebo jet na BA do ohřátí chaldící vody a pak přepnout na LPG.


No mě se LPG přepíná samo, až když je motor ohřátej na nějakou teplotu... Nemrzku mám asi do -40°C...

17.10.2012 21:09 - Re: LPG a C5 2513435
vikicv
City: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy, Car: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPosts: 50
99 Send email
Darja Wrote:
No mě se LPG přepíná samo, až když je motor ohřátej na nějakou teplotu... Nemrzku mám asi do -40°C...


Jen doplním:
Na plyn LPG systémy automaticky přepínají při 30-35°C teploty chladící kapaliny (kvůli zabránění zamrznutí reduktoru...)

Staré systémy s podtlakovou regulací a manuálním přepínáním samozřejmě ne... ale ty se instalují cca ještě do felicie a karburátorových aut

17.10.2012 22:37 - Re: LPG a C5 2513449
mican
City: Moravská třebová, Car: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPosts: 11
99 Send email
neznáte někoho kdo montuje a hlavně SERVISUJE plyn BRC tady v čechistánu ? já našel akorát na slovensku.
S plynem je to finančně radost jezdit ale když to zlobí je to naprdlajs. Mám tam 4diody který asi mají ukazovat kolik zbývá plynu - ale nějako prostě furt blikají jako had zleva doprava a tam je málo nebo hodně. Zlobí volnoběh kucká to - na benál v pohodě - z fóra sem vyčet že nejlepší by bylo filtr na plyn vyměnit, bohatost směsi na plynu seřídit. To já neumím tak sem zajel do nejbližšího montujeme LPG jestli by mě to nedaly do cajk. Bohužel mě poslali k šípku že tuhle cizinu BRC nedělají, zkusil sem druhý LPG a pán mi říká že to přesně nezná ale že by s tím "něco zkusil poladit" Já bych ale nejračejc někoho kdo už to zná - peníze nejsou problém ale nechce se mi kvůli tomu jezdit až na slovač.

17.10.2012 23:05 - Re: LPG a C5 2513453
vikicv
City: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy, Car: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPosts: 50
99 Send email
mican Wrote:
neznáte někoho kdo montuje a hlavně SERVISUJE plyn BRC tady v čechistánu ? já našel akorát na slovensku.
S plynem je to finančně radost jezdit ale když to zlobí je to naprdlajs. Mám tam 4diody který asi mají ukazovat kolik zbývá plynu - ale nějako prostě furt blikají jako had zleva doprava a tam je málo nebo hodně. Zlobí volnoběh kucká to - na benál v pohodě - z fóra sem vyčet že nejlepší by bylo filtr na plyn vyměnit, bohatost směsi na plynu seřídit. To já neumím tak sem zajel do nejbližšího montujeme LPG jestli by mě to nedaly do cajk. Bohužel mě poslali k šípku že tuhle cizinu BRC nedělají, zkusil sem druhý LPG a pán mi říká že to přesně nezná ale že by s tím "něco zkusil poladit" Já bych ale nejračejc někoho kdo už to zná - peníze nejsou problém ale nechce se mi kvůli tomu jezdit až na slovač.

No mas to daleko, ale u nas v Praze treba Neptun Harfa montuje prevazne BRC....

17.10.2012 23:06 - Re: LPG a C5 2513454
najk
City: Děčín, Car: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPosts: 1537

99 Send email
BRC je Itálie a tady mᚠněco: (pomohl strýko gúgel) .link.

a tady přímo odkaz: .link.

18.10.2012 08:27 - Re: LPG a C5 2513480
Kulda
City: Brno, Car: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPosts: 209
99 Send email
mican Wrote:
neznáte někoho kdo montuje a hlavně SERVISUJE plyn BRC tady v čechistánu ? já našel akorát na slovensku. S plynem je to finančně radost jezdit ale když to zlobí je to naprdlajs. Mám tam 4diody který asi mají ukazovat kolik zbývá plynu - ale nějako prostě furt blikají jako had zleva doprava a tam je málo nebo hodně. Zlobí volnoběh kucká to - na benál v pohodě - z fóra sem vyčet že nejlepší by bylo filtr na plyn vyměnit, bohatost směsi na plynu seřídit. To já neumím tak sem zajel do nejbližšího montujeme LPG jestli by mě to nedaly do cajk. Bohužel mě poslali k šípku že tuhle cizinu BRC nedělají, zkusil sem druhý LPG a pán mi říká že to přesně nezná ale že by s tím "něco zkusil poladit" Já bych ale nejračejc někoho kdo už to zná - peníze nejsou problém ale nechce se mi kvůli tomu jezdit až na slovač.
Mrkni na firmu Barták, Moravské Budějice. Super chlap, který to dělá od 90 a rozumí tomu. Moc mě pomohl, ikdyž mám pšonka. Ale specializuje se taloše.

18.10.2012 17:50 - Re: LPG a C5 2513565
Darja
City: Uhříněves, Car: Ford FiestaPosts: 3297

99 Send email
vikicv Wrote:
Jen doplním:
Na plyn LPG systémy automaticky přepínají při 30-35°C teploty chladící kapaliny (kvůli zabránění zamrznutí reduktoru...)

Staré systémy s podtlakovou regulací a manuálním přepínáním samozřejmě ne... ale ty se instalují cca ještě do felicie a karburátorových aut


no, to je sice super doplnění, ale karburátor v C5 nevedeme, takže nechápu příspěvek. Neřeší to můj problém...

18.10.2012 21:10 - Re: LPG a C5 2513662
vikicv
City: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy, Car: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPosts: 50
99 Send email
Darja Wrote:
no, to je sice super doplnění, ale karburátor v C5 nevedeme, takže nechápu příspěvek. Neřeší to můj problém...

Asi si četla druhou polovinu mého sdělení pečlivěji než tu první, která by pro tebe mohla mít informační hodnotu.

Můžeš to mít nastavené na přepínání při nižších stupních než 35stC..... to se dělává pro městské cestovatele, aby moc nevyjížděli benzínu a přepínalo jim to dříve...,chápeš?

23.10.2012 12:07 - Re: LPG a C5 2514907
Vladimír
City: Praha, Car: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW)Posts: 10
99 Send email
Před časem jsem sem psal své strašné zkušenosti s plynem v C5 V6 - stálé hlášky antipollutioin fault, catalyc converter fault, časté nedojetí apod. Asi před půl rokem mi dali do auta nové lambda sondy a přestalo to. Nyní se to objevuje znovu a došlo to tak daleko, že už to prostě na plyn vůbec nejede. Prostě od začátlu namontování plynu je to jen jedno hrůzné trápení, autu nelze věřit a rozhodně nelze z něho mít nějak radost. V servisu mi říkali, že to vše souvisí s katalyzátorem. Navrhovali vyčistit katalyzátor divokou jízdou na vysoké otáčky (např. po dálnici jet na dvojku nebo na trojku), že se tím katalyzátor pořádně zahřeje a pak vyčistí. A jeden známý mi jaksi potají radil vůbec nějak ten katalyzátor obejít a jezdit bez něho. Nevíte někdy, zda je to možné ? Není to protizákonné ? A to pro technickopu kontrolu by se musel namontovat zpátky ? A co palubní počítač ? Jak by reagoval ? Přestaly by hlášky catalyc converter fault a antipollution faut, anebo by poznal, že chybí katalyzátor a úplně to nějak zablokoval ? No, opravdu bych C5 s LPG nepřál ani nejhoršímu nepříteli .... Co teď ? Jsem zcela zoufalý. Mám pocit, že to nemá řešení. V servisech (včetně zde dříve i mnou vychvalovaného) už mne nemají rádi, chovají se ke mně jako k nevítanému hostu, asi jako za komunistů, zřetelně cítím nechu a nezájem mi pomoci ...

23.10.2012 12:57 - Re: LPG a C5 2514909
vikicv
City: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy, Car: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPosts: 50
99 Send email
Vladimír Wrote:
Před časem jsem sem psal své strašné zkušenosti s plynem v C5 V6 - stálé hlášky antipollutioin fault, catalyc converter fault, časté nedojetí apod. Asi před půl rokem mi dali do auta nové lambda sondy a přestalo to. Nyní se to objevuje znovu a došlo to tak daleko, že už to prostě na plyn vůbec nejede. Prostě od začátlu namontování plynu je to jen jedno hrůzné trápení, autu nelze věřit a rozhodně nelze z něho mít nějak radost. V servisu mi říkali, že to vše souvisí s katalyzátorem. Navrhovali vyčistit katalyzátor divokou jízdou na vysoké otáčky (např. po dálnici jet na dvojku nebo na trojku), že se tím katalyzátor pořádně zahřeje a pak vyčistí. A jeden známý mi jaksi potají radil vůbec nějak ten katalyzátor obejít a jezdit bez něho. Nevíte někdy, zda je to možné ? Není to protizákonné ? A to pro technickopu kontrolu by se musel namontovat zpátky ? A co palubní počítač ? Jak by reagoval ? Přestaly by hlášky catalyc converter fault a antipollution faut, anebo by poznal, že chybí katalyzátor a úplně to nějak zablokoval ? No, opravdu bych C5 s LPG nepřál ani nejhoršímu nepříteli .... Co teď ? Jsem zcela zoufalý. Mám pocit, že to nemá řešení. V servisech (včetně zde dříve i mnou vychvalovaného) už mne nemají rádi, chovají se ke mně jako k nevítanému hostu, asi jako za komunistů, zřetelně cítím nechu a nezájem mi pomoci ...

Není to úplně doslovná odpověď na to co píšeš, ale snad si tam info pro sebe najdeš

Vykuchat katalyzátor a prostrčit krz něj lešenářskou trubku (zbavit se katalyzátoru tak, aby na STK nic nepoznali) není moc řešení pro C5. C5tky jsou už z ročníků vozů s novějšími emisními limity a ty mají jednu sondu před a druhou za katalyzátorem (u V6 dokonce dva katalyzátory paralelně a k nim 2x2sondy).

Můžeš nám prozradit, co tam mᚠza systém? Kdo ti to montoval a kde to servisuješ?
Mᚠnějaké problémy při jízdě na benzín?
Xantia, C5 I i II i III všechny V6 v LPG jsou bezproblémová auta, když vše funguje jak má a je dobře nastaveno....

Nemᚠty náhodou špatné zapalovací cívky? (dávání jiskry na svíčkách při provozu na LPG vyžaduje vyšší napětí)
Z jakého r.v. je tvé auto?

23.10.2012 15:09 - Re: LPG a C5 2514915
jruze
City: Radonice Počenická 158, Car: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPosts: 11806

U??vate? Send email
vikicv Wrote:
Nemᚠty náhodou špatné zapalovací cívky? (dávání jiskry na svíčkách při provozu na LPG vyžaduje vyšší napětí)
Z jakého r.v. je tvé auto?


Tak teď jsem z toho trošku vedle sebe(ač nejsem benziňák a plynař)-jak docílíš vyššího napětí na cívkách při jízdě na LPG?Čím reguluješ napětí při přechodu z LPG na benzín a opačně?

|< < 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 42 > >|


  
Users online  
Newest posts  
Advertising  
Pictiures  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator