Jméno
Password
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Forum / Engine, gearbox, exhaust system / LPG a C5
|< < 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 42 > >|
29.03.2012 17:33 - Re: LPG a C5 2463327
Kulda
City: Brno, Car: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPosts: 209
99 Send email
Mám Valtek T34 a po rozpravě s mechanikem jsou tyto vstřikovače proti starším verzím špička držáky. Jasně, odešel některýmu borcovi po 8t a byl za ním borec s 80t a všechno v cajku. A ta cena při případné výměně je celkem úsměvná. Oprati tomu BRC nemívají problém po 1000t, je to z debat techniků pro montហLPG. Ke spokojenosti byla dlouhá cesta, teda snad až příliš. Převážně to bylo fušerama, kerý jsem na svoje auto pustil, ale i pozdější informace ke Stagu, které jsem si vyhledal pozdě. Složitost načítání mapy, její kolísavost při rozdílném stylu jízdy(myslím tím 2 rozdílné lidi na stejném autě), při zatížení i složitost docílení optimální bohatosti směsy u Valteku(vrtání). K dnešní spokojenosti se Stagem byla hodně krkolomná cesta od čerta k ďáblu, kterou nepoznal ani jeden z mojich kolegů z hokny, kteří mají LPG talošký. Kdybych montoval plyn do neposkvrněnýho auta, po své zkušenosti bych ty 3-4t přidal a vpálil bych tam nejspíš BRC. Taky sem četl případ kořeňa, která si koupil soft na Stag a musel si to seštelovat sám, protože u to nebyli schopní zmáknout. Ale to je trochu jinej případ.

29.03.2012 22:44 - Re: LPG a C5 2463459
B737
City: Praha , Car: Citroën Xantia 1.8i X,SX,Sensation 16_V Kat. (80kW) Posts: 9
99 Send email
Tak 34 jsou asi vééélkým krokem vpřed, ale na životnost jsou i z řad mechaniků dost rozporuplné názory. Ale asi jsou lepší, to bez debat. Já myslel, že jsi psal o T30. A i tak, jak jsi psal, v případě nutnosti jsou k sehnání za rozumný obnos. Ono je třeba taky rozdělit LPG systém na software a hardware. Já nejsem ani montážník, který by vyzvedával Stag, protože jej montuje, jen uživatel, který ke spokojenosti musel urazit taky nějaký ten km...ale funguje spolehlivě a už 90tis. Jak se říká, každá mince má rub a líc... BRC je jak někdo říká začkové, vše od jednoho výrobce, ale když se něco podělá...tak musíš dát to samé od tohoto výrobce. Není jiná možnost. By u některých verzí bylo možno dát i vstřiky KEIHIN (ještě dražší než BRC). U STAGU je možné poskládat systém z dílů různých výrobců. STAG je většinou pouze ŘJ LPG. Teď je otázkou co je lepší. Někdo bude propagovat nápis BRC na každé části, někdo pouze funkční celek...U softu má BRC jednu velkou výhodu, že po automatické kalibraci na místě je téměř vždy hotovo a by soft umožňuje dost dalších úprav (myšleno plug and drive), většinou asi nejsou potřeba. Holt u STAGu musíš najet mapu, což není žádná hrůza...ale když to dobře uděláš, slouží úplně stejně a bez kontrolky checku. Ale pokud provede montហBRC fušer, tak budeš mít stejné trable, ba dokonce větší, protože servis BRC nedělá každý servis. A když do toho začnou měnit díly metodou... pokus, omyl...tak to taky moc levně nevychází. Tady hlavně fakt záleží, kdo ti to namontuje. Když to bude borec, tak i z podprůměrného systému udělá dobře fungující věc. Když to bude fušer, tak i kdyby jednoduchost montáže a naladění systému byla navrhnutá pro houpacího koně (a myslím, že brc asi jde tímto směrem), fungovat to stejně nebude a bude to jen k zlosti. Já mám Xantii, nikoliv C5 se vstřikováním "full group", takže ani moc na výběr nebylo. BRC umí pouze sekvenci a polosekvenci. Ale nelituju toho a po zkušenostech bych šel klidně do STAGu zase, jen bych změnil montážní firmu. Jak jsem psal, mám přes 90tis. a za tu dobu pouze měním filtry (každých 20tis. filtr plynné fáze do 200 Kč, v 50tis filtr kapalné fáze asi 100 Kč a jednou repas vstřiku T30 z důvodu vlastní blbosti tankování LPG v nějaké horní dolní...asi 1600 Kč. Nemám důvod měnit...

30.03.2012 09:48 - Re: LPG a C5 2463514
citrus
City: Trnava, Car: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPosts: 612

Za?iato?n?k Send email
ja som spokojny hlavne ked sa pozrem na ceny benzinu Mam system AG montovany v holandsku. Mam klasicky problem LPG s bohatou zmesou. Konecne som sa to rozhodol riesit u plynara po tom ako som si robil marne nadeje furt cakal na zazrak a pozoroval....Inak auto ide super, trochu rozpacite starty, tu bohatost by som neriesil kvoli tomu ze to zozere o trochu viac LPG ale nechcem aby si to odniesol KAT alebo neco ine.... Mam dohodnuty termin 24.4. Dovtedy ma vypredane Ludia zacali blaznit kvoli sucastnym cenam benzínu. Do telefonu mi hovoril, ze mam nastavenu a uzamknutu jednotku. Kluc v servise kde to bolo montovane Bal som sa repase reduktora, nakoniec budem rad ked to bude reduktor Takze uvidime...

01.04.2012 13:18 - Re: LPG a C5 2464218
Mates78
City: Klatovy, Car: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPosts: 33

99 Send email
Takže jsem rád,že tady čtu vcelku jen pozitiva,už jsem objednán 20.dubna do Strakonic na přestavbu tak jsem zvědav jaký to bude.

18.04.2012 23:26 - Re: LPG a C5 2470894
jardalpg
City: Klášterec nad Ohří, Car: Citroën C5 I 2.0i 16v Exclusive BreakPosts: 3
99 Send email
Mám auto teprve rok,prosím kde je plynový filtr a zvládnu výměnu sám?

19.04.2012 06:27 - Re: LPG a C5 2470900
Mamlas
City: Chomutov, Praha, Brandys n/L, Car: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPosts: 728

Za?iato?n?k Send email
Kdo hleda, najde. Nehlede na to, ze jsi uplne v jinem vlakne. Tady mas odkaz na spravne: .link.

EDIT: Tak za toto se omlouvam tazateli. Priste musim poradne cist - pylovy nebo plynovy. Asi bych si mel poridit lepsi bryle. Prosim admina o smazani tohoto prispevku.

19.04.2012 08:07 - Re: LPG a C5 2470914
Mikra
City: Velké Hamry, Car: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPosts: 3730

99 Send email
On hledá plynový filtr, ne pylový.

19.04.2012 09:05 - Re: LPG a C5 2470923
jumep
City: Piestany, Car: Citroen C6 2.7HDiPosts: 17331

Moder?tor Send email
nema sa s tym chodit kazdorocne na reviziu?
pri tej si mozes poziadat o vymenu filtra a potom uz budes vidiet kde je a co s tym ...

19.04.2012 09:42 - Re: LPG a C5 2470926
flyteSVK
City: Vacsinou BA, inak TN, Car: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPosts: 562

99 Send email
Maju aj dvojky standardne pripravu na umiestnenie naplnacieho hrdla LPG vedla hrdla nadrze? Darja niekde pisala, ze priprava je, ale beriem ze ona ma C5 I a V6.

19.04.2012 09:43 - Re: LPG a C5 2470927
Mikra
City: Velké Hamry, Car: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPosts: 3730

99 Send email
Ano, mají.

19.04.2012 09:46 - Re: LPG a C5 2470928
jruze
City: Radonice Počenická 158, Car: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPosts: 11806

U??vate? Send email
Ano - dvířka jsou stejná.

19.04.2012 22:37 - Re: LPG a C5 2471000
running
City: České Budějovice, Car: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPosts: 75
99 Send email
Mates78 Wrote:
Taaak a zítra do Strakonic na přestavbu .Sem zvědav jak to bude šlapat.

Výborně, chci jim napsat o nabídku. Tak hodně štěstí.

21.04.2012 13:16 - Re: LPG a C5 2471231
running
City: České Budějovice, Car: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPosts: 75
99 Send email
Apropo, má zde někdo dlouhodobější zkušenost po montáži LPG ve Strakonicích?

21.04.2012 16:53 - Re: LPG a C5 2471252
lami
City: Netolice, Car: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPosts: 29
99 Send email
U své C I 2.0 16v jsem měl LPG montované ve Strakonicích, najel jsem na ní 70 tisíc vcelku bez problémů, když se něco vyskytlo, tak ochotně a na počkání odstranili. Teď si nejsem jistý, ale do C5 |LPG v Strakonicích montovali jako první do mojí. Mohu jen doporučit. Když jsem chtěl tankování vedle otvoru benzínu, tak jsem jim přinesl fotku z internetu, podívali se na to a vez problémů udělali.

21.04.2012 18:52 - Re: LPG a C5 2471281
running
City: České Budějovice, Car: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPosts: 75
99 Send email
lami Wrote:
U své C I 2.0 16v jsem měl LPG montované ve Strakonicích, najel jsem na ní 70 tisíc vcelku bez problémů, když se něco vyskytlo, tak ochotně a na počkání odstranili. Teď si nejsem jistý, ale do C5 |LPG v Strakonicích montovali jako první do mojí. Mohu jen doporučit. Když jsem chtěl tankování vedle otvoru benzínu, tak jsem jim přinesl fotku z internetu, podívali se na to a vez problémů udělali.

Nastala asi doba ten plyn zřídít. A ten otvor na tankování,to je fajnový a hlavně krytý.

24.04.2012 11:24 - Re: LPG a C5 2471857
brutar
City: Český Dub, Car: Citroën C5 II 1.8i 16v X BreakPosts: 56
99 Send email
Zdravim,
mam C5 II a namontovany LPG. Vse funguje jak ma. Jen mam problem, kdyz natankuju benzin a pak jedu na plyn, tak mi pocitac ukazuje spotrebu benzinu a palivomer na benzin klesa, jako kdyby se spotrbovaval benzin Ted uz ho mam uplne dole a auto furt jezdi. V servisu, kde mi delali plyn mi rekli, ze nektera auta to delaji, ze palivomer ukazuje na zaklade udaju a vypoctu pocitace. Je to pravda? Da se to nejak opravit, aby palivomer na benzin ukazoval spravne?
Diky za pomoc

24.04.2012 16:38 - Re: LPG a C5 2471862
Maxifik
City: Trutnov 4, Car: Toyota Verso 1,8Posts: 746

99 Send email
Mě taky palivoměr padá, je to celkem normální. Já tam mám takovej autoresetátor u nádrže, už z Holandska, a ten vždy při zapnutí zapalování nastaví skutečněj stav dle plováku. Neřeším to, vím to

24.04.2012 23:05 - Re: LPG a C5 2471900
citrus
City: Trnava, Car: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPosts: 612

Za?iato?n?k Send email
ja len doplnim Maxifika. Stoji to aj s robotou 90€

24.04.2012 23:17 - Re: LPG a C5 2471901
hegisek
City: Mnichovo Hradiště, Car: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePosts: 83

99 Send email
nechat tam víc benzínu a samose to zrestartuje také jsem z toho bil paf ze začátku

25.04.2012 08:23 - Re: LPG a C5 2471910
citrus
City: Trnava, Car: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPosts: 612

Za?iato?n?k Send email
vcera som bol u plynara riesit problem s bohatou zmesou-Depollutiom system faulty. Najskor to presiel s diagnostikou a zistil ze do chyby vzdy C5 skocila pri studenom motore cize ked este isla na benzin. Napichli sme to na diagnostiku a previezli sa. On za jazdy sledoval ako sa sprava lambda a sledoval bohatost zmesi. Vsetko bolo OK zmes benzinova mierne bohatsia ako an LPG, lambda OK... Po jazde technik nahlas rozmyslal...vsetko OK filter meneny, auto jazdi perfektne bez trhania, bez akehokolvek zavahania....A potom sa ma spytal ci nemam problem so startami. A ja ich mavam za studena niekedy toci dlhsie. No a to by mohol byt znak toho ze si reduktor pyta repas...Vraj moze byt to ze pri starte reduktor pusti do zmesy plyn co v nom je a obohati zmes-preto tie tazke starty.
Neviem ci do toho ist ked auto jazdi bez problemov, cely problem je kontrolka motoru a pipnutie pri starte...

trochu OT: kto mate alebo chcete system AG, ten servis sa specializuje na AG (co som cital je celkom problem so servismi na AG) a myslim ze sa celkom vyznaju bude aj v ccca

|< < 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 42 > >|


  
Users online  
Newest posts  
Advertising  
Pictiures  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator